بازدید تیم داوری از ده روز تلاش دخترانمان در جشنواره تزئین کلاسها

روز پنجشنبه 20 بهمن ماه 1401جشن کلاسی پیروزی انقلاب با همراهی دبیران محترم ،جشنی متفاوت اما مفهومی انقلاب را ندیده اند، درکی از جنگ و اضطرابش ندارند اما فهم و بصیرت دارند ، اهل تحقیق ، مطالعه ، کتاب و تفکر اند. ️دختران دهه هشتادی مان با اندیشه و پویایی شان در مدرسه انقلاب به زیبایی ایفای نقش نمودند. یکی روایت دیروز ایران را بی سوادی و سرسپردگی و تبعیض گفت دیگری دستاوردهای امروز کشورمان را پیشرفتهای علمی و فناوری و هسته ای و بهداشتی و…. و اختلاس و فقر را آفت عدالت بیان کرد . یک کلاس شهدای انقلاب را چراغ راه نشان می دادند و کلاسی دیگر مطالعه کتاب های زندگی شهدا را پیشنهاد می کردند . یکی میوه های درخت انقلاب را با سیب‌های سرخ نشان داده بود و یکی پا گذاشتن روی زنجیرهای استکبار جهانی را راه ورود به جشن انقلاب می دانست .

کلاسی با شیرینی پرچم ایران میزبانمان بود و کلاسی دیگر با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی و کلاسی دیگر با هوشمندی مسابقه برگزار کرد از بازدید کنندگان . اما آنچه در تمام کلاسها دیده می شد ،همدلی و همراهی بود و آگاهی و آرمانخواهی

بازدید دبیران محترم به عنوان تیم داوری از ده روز تلاش دخترانمان در جشنواره تزئین کلاسها برنامه ای که حاکی از جهاد تبیین که پژوهش کلید واژه اش بود،داشت.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20